fredag 6 november 2009

Duktig, duktig!

Äntligen fredag!
Dagen alla älskar?

Idag har jag vatt myycket duktig och bättre ska det bli!
Mammi kom hit, vi åt frukost tillsammans.
Sen tog hon Tyra & gick ut en runda!
Då passade jag på att damma, dammsuga o torka golvet!
Sen kom dom tillbaka, så fikade vi lite och sen körde mamma!
Håller på att tvätta & har lite småplock kvar.
Imon ska jag ju ha tupperware party!
Så när Johan kommer hem idag blir det att baka för glatta livet,
sen blir det taco o mys framför idol!
Jag älskar freeedagsmyyys!!!

Nej, hinner kanske baka lite nu medans Tyra nannar!

Ha de gott!

Ciao!

3 kommentarer:

  1. Hehe Baconsjukan alias svininfluensan :)

    Allt bra med dig?

    SvaraRadera
  2. Vad skom mer T.Party : de har jag inte vatt på sen jag va liten, fick ju alltid följa med min mamma så jag tröttnade nog rätt kraftigt på det.

    Vad bakade du för gott då?

    Ja nu ska det verkligen hända saker, pallar inte må så här bara för att jag har gått upp en massa. Visst jag gick upp närmare 30 kilo med Roxie, men jag va inte direkt smal innan iheller.

    Åhh vi ska oxå mysa till Idol.

    SvaraRadera
  3. Håller med dig, fredagsmys är underbart! IAllafall i sverige, i england verkar dom inte ha det:S

    SvaraRadera