tisdag 17 november 2009

Tisdag snart slut

God afton!

Tisdagen sanrt oxå slut!

Idag har jag, mamma & Tyra vatt hos Inka & Hedda! (Mammas f.d. jobbekompis & hennes dotter)
Tyra fick lite kläder av dom som Hedda haft.
Sen efter de så stack vi till stallet, jag & Julia red :)
Det var nice, Juvel gick som jag ville när jag tröttat ut henne :) Innan dess fjönta hon bara o skulle kicka med benet hela tiden o sånt!
Men de löste sig! Det var nice o rida! :)

Benga är här en sväng så han & Johan umgås litta.
Tyra ska sova, hon ligger i sin säng iaf. Ovanligt pigg för o va vid denna tiden.
Men igår sov hon ju i prinicp från 13:15 till 09:00 imorse! Klart hon va vaken lite o åt o så, men inte mkt! Så idag har hon knappt sovit!
Ikväll är det Andra Avenyn! Så jag ska typ duscha sen placera mig i soffan!

Imorgon händer det inget som jag planerat iaf, vet bara att jag vill till Netto!!

Inget mer att säga idag, ska nog brodera lite nu! :P Mähähä!! :)

Hej svej!

1 kommentar: