söndag 8 november 2009

Fars dag!

Idag är det alla pappors dag!
Så jag vill passa på att säga till min pappa Ha en bra fars dag!
Har redan smsat han!

Sen vill jag säga till min käraste från hans älskade dotter Ha en bra fars dag!
Du är ju oxå pappa, Johan!
Även om Tyra inte är så stor och förstår det så har jag
köpt en fin bukett & ett kort från henne! Det är ju Johans första fars dag, viktigt!

Idag blir det att åka till Saxtorp till Johans pappa.
Jag har huvudvärk!

Igår hade jag tupperware party, väldigt nöjd med den insatsen!
Kakorna var uppskattade & folket handlade så mkt som behövdes för jag skulle
få min bakskål! Så jag får två stycken plus att jag beställde en! Såna som är bra att vispa
i så det inte stänker i hela köket! Kanon!
Plus att jag fick träffa lite folk som man inte träffar så jätteofta! Så bra så.

Sen blev det kalas hos Johans farfar.
Tyra var väldigt gnällig, hon har börjat bli främmad så hon vill inte va
hos någon annan än mamma & pappa! :) Går ibland men speciellt inte om hon
är trött! Då är det näst intill omöjligt!
Jaja, det var trevligt där.

Har nyss kollat på Mammas pojkar på datan, missade ju det i torsdags!
Det är bra! :) Bobbys mamma är så överdriven! Tycker han ska välja Jane! :)

Tyra sover, hon har sovit i snart en timme! Inte likt henne, brukar bara sova halvtimmar på dagarna! Men vi vaknade ju vid halv 8-8 så har hon vatt vaken sen dess o när vi är själva på vardagarna så somnar vi om och vaknar vid halv tio så det är kanske därför hon sover lite länge nu med..

Jajja, babbel babbel! Nu ska jag ta huvudvärkspilla!!

Adios!




Kärlek på hög nivå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar