söndag 29 november 2009

Jamengodkväll!!!

Nu kallar nock sängen tror jag trallala, tror jag trallala, tror jag trallala, tror jag trallallalaaa!!
Fint va?

Blev bjudna på pizza av papps idag, mumma! Fetgo mild sås må jag säga!!


Nej, nu får jag gå o borsta gaddarna o pinka, sen nannedax som sagt..

Det enda vettiga idag var väl att jag lämna in min ÄLSKADE mobil *hrmf*
Högtalaren i den är crash! Fick låna en lur av papps, yepp!

Jaja, palla datan nu. Bye!



Tyra du är min ängel, du är det bästa som hänt mig. Jag älsar dig o du älskar mig! Det är det som är det bästa, hur jag än ser ut, vad jag har på mig, flottig eller ren, luktar illa eller gott, svetig eller inte, smal eller fet, finnig eller inte, nedsläppt hår eller uppsatt, kammat eller inte... Ja, skitsamma, du bryr dig inte, du älskar mig ändå!! Jag älskar dig med, över allt annat!!!
Jag kommer stå på din sinda i alla lägen!!!!!!!

Johan, du tycker nog som Tyra, får jag hoppas ;)
Tror de iaf, för du är ju trotts allt kvar hos mig, älskade man!!


Älskar er mest i hela vääärlden!!!







Snart är det jul M E N först THE SOUNDS om 13 dagar? Yeee!!!
Och sen Nellys birthday (23:e dec.) *lääängtar, är späääänd på de* Mihihihihi!!
Sen jul!

Nej nu får de räcka!! Sluta babbla...!



Gonatt!

2 kommentarer: