söndag 15 november 2009

Hej!

Idag är det söndag, hata söndagar!
Johan ska jobba imorgon och hela veckan, blää!!
Så tråkigt att va hemma själv! Visst med Tyra, men hon snackar
inte direkt? :)
Idag fyller svärmor år, grattis!
Vi ska dit hänåt kvällningen.
Håller på att baka en sockerkak att ta med oss :)
Annars vet jag inte vad som händer idag, är fortfarande svintrött!
Och renbädda ska jag göra, det är dax nu. Känns som evigheter sen, tre veckor eller
nåt?? Piii!! :)
Jaja, hörs sen kanske!

Adios!

2 kommentarer:

  1. Ses ikväll :D Jag är nog i hbg när ni kommer så spara sockerkaka till mig! :D

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Jo jag vet, men man känner sig som en dålig mamma bara för att man har dessa känslor även om jag vet att det inte är så.
    Ella ska till sin pappa nästa helg om allt går enligt planerna och då ska vi försöka få barnvakt till Roxie. Inte så lätt dock när hon är så liten. Min släkt bor ju minst två timmar med bil här ifrån.
    Men de får lösas helt enkelt annars så tar jag in på hotell själv.
    Jag vill vara en bra mamma och inte vara irriterad hela tiden.

    Jag hatar måndagar mer än söndagar faktiskt, söndagen kan man ändå ha med sin familj men måndagarna då är det ju en evighet tills det är helg igen.

    Tack för din kommentar den värmde, känns skönt att det inte är bara jag som har dessa känslorna ibland.

    SvaraRadera