fredag 20 november 2009

Go kväll!!

Idag är det fredag, äntligen!
Idag har jag, Tyra & mamma vatt o köpt nya spelet till the sims 3, destination världen heter det! Men eftersom denna datan e fucked up så funkar de inte att installera!
Trött på den! Den e helt ny, nyaste windows o allt! Men funkar skit när man ska installera spel! Kan inte ta vissa gamla spel o tydligen inte nya heller? De e nog något fel på den!
Så förhoppningsvis ska en som Johan känner fixa den, förhoppningsvis imorgon!
Man blir så lack!

Idag är Tyra fem månader!!
Tiden bara springer iväg!
Minns när hon typ va nyfödd o jag sa att jag längtade till december för då va hon ett halvår o då börjar de hända grejor! Det är nästa månad!!!! Var tar tiden ivägen????
Snart är hon ju ett år oxå! Gud, de har gått så fort!

Ikväll blir det idol bara. Blir ju inget sims *arg*
Imorgon ska jag rida! Sen på kvällen ska vi till Anna, Anders & Saga!
Käka något gott o spela spel o sånt familjemyyys!
På söndag ska Johan jobba, blä, blä, bläää!!! Hoppas inte på för många timmar bara!!
Sen efter de ska vi till Linda, Danne & Filip, Linda skulle bjuda på mat!!! WHAT liksom!?! ;D
Då får man ju passa på! Hehe! Men alltid trevligt att va där!!!
Sen är det ju vardag igen! Helgen kommer gå läskigt fort! BORING!
Hatar vardagarna! Speciellt om man inte har något planerat!

Nej, nu har jag inget mer att säga!!!!!


Idag ska Reza ut från idol! Sen får inte fler åka ut!


Bye bye!


Bilden tagen idag!
5 månader älskade tös, vad vore livet utan dig?
Jag älskar dig mer än något annat <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar