måndag 9 november 2009

Ensam mamma söker

Inte jag alltså!
Igår var sista avsnittet av Ensam mamma söker, jag missade det men kollade det nyss på datan!
Helena valde Oscar, han var bara tolv år yngre än henne! Men ganska söta, åldern spelar ingen roll, eller?
Ulrika valde "fotbolls-Lasse" det var det jag tyckte oxå! Bra val!
Madde valde ingen!! Det var inte vad jag tyckte!! Hon skulle valt "bonden Anders"..
Men men, nu är det slut iaf!! :)

Idag har jag, mamma & Tyra vatt och handlat, fick ett par skor, eller köpte ett par skor!
Blev trött på att aldrig hitta nårra j**la skor så jag tog ett par svarta som va sköna, lite
halvfula! Men vem bryr sig! Jag är mamma o har sambo, så ingen behöver bry sig!
Sen köpte jag lite Ipren & panodil! Slut på mitt lager! :) Måste ha det hemma.
Jag är ju född med huvudväk!

Jaa, snart grannfejden! Funderar på att duscha innan, det ska jag nog så nu blev det bråttom!

Hej hopp gummi snopp *buuuuuuuuuuuuus*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar