söndag 1 november 2009

Go kväll!!

Jahpp, söndag igen då ja :(
Helgen har vatt bra..
Ska dra den lite snabbt..

Fredag;
Var hemma och tittade idol, käkade makaroner o köttfärsås!
Freeedaaagsmyyys hekt enkelt!!

Lördag;
Tyra sov 9 timmar, vaknade en gång på natten & sex på morgonen
men även då somnade hon om igen. Johan fick henne o somna om!
Magisk!
Sen sov hon till halv 9!
Så det var postitivt!
Vi gick upp o sånt, sen stack jag till stallet, tömkörde lite o sånt.
Mamma var oxå där.
Sen stack jag, Tyra & Johan till sorröd. Johans morfar har en stuga där.
Markus o hans fjella var där, därför vi stack dit!
Fyyy så kallt det var!

Sen stack vi till mamma o käka hönsfrikase(stavas?), mormor var oxå där.
Gottit var det!
Sen va vi där ett tag.
Sen hem och vi gick o la oss vid tio, halv elva :O Haha!

Söndag;
Tyra vaknade en gång inatt, men somnade om själv!
Sen vakna hon imorse vid sex i snacka lite o gnällde,
men Johan fick henne o somna om.
Sen vaknade vi vid halv tio!
Tyra sov tooolv timmar!
Så skönt!
Sen har jag städat o sånt idag. Behövdes!!

Ja o lite smått o gott..
Nu sitter jag framför ensam mamma söker!

Så det ska jag glo vidare på nu!

Ska uppdatera bdb, vatt dålig på de i helgen.
Det kommer!

Ha de bra!

Adios!


Tyra & Johan, ni är mer än mitt allt!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar