måndag 5 oktober 2009

Go kväll!

Idag har jag haft en mysdag med Tyra! Har vatt så underbart

Hon har vatt glad hela dagen :) Nästan iaf.
Jag har hunnit med o ta en del tvätt, vår maskin tar två timmar o tvätta
*drygt*
Men har hunnit med nårra ändå.
Jag o Tyra har kollat Ronja Rövardotter o haft det mys i soffan!
Vi har testat Tyras gå stol, som hon fick i dop present.
Legat på Tyras roliga täcke med massa filurer på.
Tränat på o sitta.
Skrattat tillsammans, Tyra har börjat så smått o låta när hon skrattar
*äntligen*
Jag blev helt tårögd när jag hörde det o såg henne,
hon är det finaste barn som finns ♥

Sen kom älskade Johan hem, vi gjorde äggakaka, som blev äggaröra! Smakade sisådär....
Sen har jag nattat min sessa, tog en tupplur tillsammans med henne.
Gick upp 20:22 o bakade kladdmuffins!
Danne, Linda & Filip kommer förhoppningsvis imon o dom önskar kladdmuffins,
dom tyckte dom va så goda! :)
Och dom blev kladdiga denna gången!

Ja, imon ska jag till gyn, Johan ska med mig!
Ska få ett slut på allt, eller kanske en början? :)
Får se..

Nej, har väl inte så mkt mer att tillägga idag!

God Natt!


Tyra i sin gå stol, som ni ser

Mina två finaste


Kärleken mellan oss, går inte att beskriva

2 kommentarer:

  1. Så fina ni är :)

    Åhh det sägs så mycket angående hur vi ska ta hand om våra barn. Men ingen känner våra barn bättre än oss själva. Vi måste tro på vår egen förmåga att veta vad som är bäst får våra barn..

    Ja hus är ett evighets projekt men jag älskar det. Jag gillar att se det fina komma fram och de fula försvinna.

    SvaraRadera
  2. Precis.
    Hoppas att ni får en bra tisdag.

    SvaraRadera