tisdag 27 oktober 2009

Hej hopp!!

Tisdag idag då ja!

Min natt var inte en av favoritnätterna kan jag säga utan att ljuga!
Tyra är hemsk på nätterna :( Vetigudarna vad det är med henne?
Iaf, idag har jag, Tyra, mamma & Julia vatt i stallet!
Rensat sadelkammare o diverse saker.
Jag stack hem i förväg så dom fick göra det sista, Tyra ville ikke va kvar!
Hon bara skrek! Men hon lugna sig när vi var hemma!
Hon var väl uttråkad.
Sen var vi hemma ett tag, mös lite o sånt..
Sen kom mamma & Julia hit, så småningom körde vi till Hööks o handlade en väst till
Julia!
Sen stack vi till familia o hanldade sån sak till Tyras skorv o öronproppar!
Ska testa sova med det o se om det blir bättre, jag hör minsta lilla knyst! Det är jobbigt!
La mig på soffan en sväng imorse :(
Ja, sen in på citygross en sväng o handlade litta mjölk o såna saker!

Och nu äntligen hemma!
Tyra var trött så hon somnade direkt!
Jag hade köpt fina halloween blommor till Johan ♥

Han bidde glaa!! Kommer bilder på bdb!
Testade även massa peruker!
Laddar upp senare :P *Hihi*

Jaa.. Nej nu har jag inte mkt mer att säga!

Andra Avenyn ikväll! I love it!
Jagärenlitenbitaventevenördnuförtiden!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar