söndag 11 oktober 2009

God morgon!
Jagvet, klockan är 13:56!
Men jag & Johan vaknade 12:30 - skönt!!

Igår gick vi o la oss runt 02.00 inatt :)
Sov som stockar hela natten, vaknade vid tio o besökte toa, sen somna igen!
Skitskönt att bara få sova, sova, sova!!

Allt har gått bra med min prinsessa!
Hon somnade 22:45 igår o vaknade 07:20 imorse!
LYX!
Så gör hon inte hemma den busen!
Hon hade vaknat ngn gång o ville ha bappen, men de gör hon :)
Men jaja! :)
Hoppas hennes förkylning börjar försvinna snart. Tror det är därför hon
sover så konstigt.

Idag ska jag städa!!!
Sen ska vi ducha o sen hämta vårt lilla frö!
Skönt att det gick så bra iaf.
Kände verkligen att jag behövde få sova.
Blir inte bra för varken mig eller Tyra när jag är trött.
Allt blir så fel då, stämning o allt!

Ovanvåningen har fått en liten push nu iaf. Kolla bdb!

Nej, nog om detta!
Dammsugaren kallar!
Adios!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar