lördag 24 oktober 2009

God Natt!

Go kväll!!

Leeerdag idag jahapp och den är snart slut!

Idag har jag & Tyra vatt på kalas, åkte dit med pappa, Christina & Jeppe!
Vi var hos min kusin, Kevin han blev 3år.
Johan stannade hemma och jobbade med ovanvåningen tillsammans med hans kära vän Benga!
Det börjar arta sig där uppe nu, ska fota det o lägga ut på bdb så ni kan se!
Ska försöka göra det imon!
Men där är ju en del kvar, men allt tar sin lilla tid.

När jag kom hem så nattade Nelly Tyra! Mat o hela den biten.
Jag lagade pannkakor o bakade sockerkaka!
Pannkakorna blev inte så bra, vet inte vad jag gör men de blir aldrig bra längre?
Men de va nog järnet denna gången.
Nelly testa, Benga testa & Johan testa...
Men nej, dom gick sönder o sånt..
Så vi fick ta ett fetejärn, o då blev det väl bättre!!
Jaja, dom gick o äta iaf.
Det var ingen som klagade!

Sen blev det lite sims spelande o lite uppdatering på bdb.
Nelly halvsover o Johan glor på tv!

Nu är det Tyra dax! Mat o sånt!

Sen är det sooooooooooooooooova!!

GodNatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar