måndag 19 oktober 2009


Goddagens eller gokvällens?!
Jahapp, ännu en dag som gått!
Idag är det den 19:e oktober, imorgon är det den 20:e..
Och? Vem bryr sig typ?
Jag!!
Tyra är ju faktiskt 4 månader då!!!
Tiden går så sjukt fort! Var tar den vägen liksom?
Hon är ju stora damen nu, känns som det var igår hon kom!
Idag har jag o Tyra vaknat tillsammans typ tjugo i tio!
Upp o ge henne frulle!
Blev först mango pure o katrinplommon juice, som uppskattades!
Sen fick hon NAN!
Sen käkade jag frulle, sen gjorde vi vid oss, eller jag gjorde vid oss!
Sen körde vi till Klippan till Kärrlid :)
Vi fikade lite sen gick vi en runda i hela Klippan o sånt med Tyra o Elmer (Kärrlids hund).
Mysigt!
Sen snacka vi bara massa skit o sånt..
Trevligt, trevligt!
Hon ska ju resa typ om två veckor o va borta nårra månader!! Lyx!
Jag & Johan ska köpa hennes soffor, en tvåa & en trea, skinn!
Vill inte köpa nytt nu när Tyra är liten o vår e ju sönder så vi måste ha ngn.
Och nu vet vi ju var den kommer ifrån, så det är bara bra!!

Sen har jag vatt o hämtat DHL kartonger så jag kan skicka saker jag sålt på Tradera! :)
Sen har jag släppt in hästarna.
Sen hem o gjort pytt i panna o nu landa jag här!
Dagen har vatt bra!!
Hade ett missat samtal från en tjej från föräldrar gruppen som jag inte träffat, så får väl ringa upp henne imorgon. Vågar inte nu! :) Spännande o kul! :)
Det lär ju ändå bli Tyras klasskompisar sen med åren (om ingen flyttar) så det är ju lika bra o ha bra kontakt med föräldrarna med, plus att man får lite umgänge häromkring med!
Jaha, nogbabblat!!
Tyra & Johan, vad skulle jag gjort utan er??
Pure är gott! Det får du börja med imon, egentligen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar