fredag 30 oktober 2009

Bättre dag idag!

God eftermiddag!

Idag är det äntligen fredag!!!
Veckan har gått skapligt snabbt, skönt!
Kan bero på att man träffat folk typ hela veckan!

Natten var bra inatt, jag sov i tv rummet på madrass o Johan & Tyra i sovrummet.
Tyra vaknade två gånger, och skrek. Johan fixade det.
Första gången var runt ett tiden inatt, som vanligt!
Andra gången pallade jag inte att glo påklockan ens..

Det var bara i med öronpropparna och somna om!
Lite över sex kallade jag på Johan och frågade om han matat Tyra, men det hade han inte!!
Hon har ätit fem de senaste veckorna ju!

Så det var ju skönt, han matade henne inte. Ville inte väcka henne.
Hon vaknade typ när han gått, så jag matade henne vid halv sju!
Sen la jag henne i sin säng igen och jag i min, i med öronpropparna sen somnade jag om

lite halvt o så till klockan 9 typ.
Tyra låg vaken o slumrade väl lite, o snackade lite o sånt..
Sen gick vi upp och stack till Ljungbyhed!
Nu är jag i Ljungyhed hos mamma.
Vi åt nybakat bröd imorse, GOTT!
Sen gick vi och handlade och gick en runda, var nog ute i nästan två timmar?
Skönt! Kollade i Rävahålan, en lekplats i Ljungbyhed som jag lekt på när jag var liten!
Den såg inte ut som förr..
Kommer bilder sen!
Fotade lite var jag bott o såna saker med, håll koll på bdb!
Jaa, nu ska vi snart fika lite!
Mamma ska bara fixa till hönan, vi ska hit imorgon och käka hönsfrikase(stavning?), gott!

Inatt ska kanske Emil sova hos oss, så dom kan jobba imon där uppe!
Hade vatt skönt om Tyra haft eget rum! Så jag hoppas det snart blir klart!! :)

Träffade även på Lida Ohlsson när vi var ute o gick, så stannade o snacka lite skit!
Trevligt att träffa henne.. Man träffar ju adlrig någon i Ljungbyhed nu för tiden!!


Jaha, nahe... Nu ska jag se om Tyra vill vila lite!
Hon är lite sleden!! :)

Ha en bra dag!

Adios!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag vill gärna följa dina bilder på bdb och undrar om jag kan få lösenordet? Ha en bra dag:)

    SvaraRadera