tisdag 6 oktober 2009

God afton!
Jahapp, då var det tisdag idag då ja!

Imorse vaknade Tyra 06:30 o skulle ha mat, Johan fixade!
Inatt har hon att sisådär.. Vaknat till o från o fått nappen o jag fått lägga henne på sidan
(hon hatar sova på rygg).
Så jag va trött som f*n!
Sen vaknade Tyra klockan 08:00!! Klarvaken!! :S
*Suck* Jag var trött o blev bara *gaaaaaaah* VILL SOVA!!
Johan tog Tyra o la sej på soffan med henne o kollade TV..
Fast Tyra, hon snacka o skrattade som aldrig förr!
Sen somnade dom, jag med.
Vaknade 10:30! Lagom!
Upp, frukost, duscha, iväg!
Johan fixa Tyra o den biten.
Lämnade Tyra hos sin morfar, eller ja Christina, för pappa/morfar jobbade ju.
Så körde jag o Johan till HBG, till gyn...
Vi var 45 min tidiga!! Tur var det!!!
Hittade ikke, parkerade uppe vid Nickolai(stavas?) skolan, gick ner för kärnan o letade..
Ringde min mormor o frågade om vägen då hon går till samma klinik..
Hon beskrev liiiite fel!! Så vi gick runt ett kvarter o sånt....
Sen hittade vi det!
Skulle va där 13:00, vi kom in i väntrummet 12:55! Tur man är ute i god tid säger jag bara!
Japp, så fick jag gjort mitt!
Ska dit igen den 3:e november!

Sen körde jag & Johan till Saxtorp till hans mormor o morfar o hälsade på!
Sen hem, så kom Danne, Linda & Filip!
Vi käkade kaagor bakade av mig :P Uppskattat! :) Tur de!
Sen nu ikväll har jag glott på Andra Avenyn o snart är det nannedax!!

Nej, inget mer o säga ikväll!
Adios amigos, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar