fredag 9 oktober 2009

Idag är det freeeedagsmyyys!
Zandra älskar fredagar!
Johan är hemma då, på kvällen o sen helgen ju, om han inte jobbar på
söndag vilket han inte ska på söndag?
Idag ska jag, Johan & Tyra åka o handla lite tänkte jag.
Behövs.
Sen blir det bara mys ikväll, pallar verkligen inte göra ett skit!
Är så sjukt trött, aldrig vatt så trött!
Har nyss sovit en liten timme mer Tyra o hon nannar ännu, skulle ätit klockan ett,
men de får vänta!
Idag har jag gjort nada!
Vaknat, matat, ätit, satt igån en maskin tvätt, sovit!
Och skulle kunna sova meeer!!
O klockan är bara snart tjugo i två, lååååånt tid till Johan kommer hem!!

Imon ska vi på bio, jag & Johan med pappa & Christina, kanske Max?
Ska se flickan som lekte med elden ska bli nice!
Tyra ska va hos sin farmor, farfar o faster o nanna över där, första gången
hon nannar över utan oss! Går säkert bra, men tomt hemma!
Jag är osäker på om jag vill, men vad kan hända liksom?
Jag måste verkligen få sova ut!!
Så min mobil kommer inte ha ngn vibration o hemtelen avstängd!
Samma sak med Johans mobil!
Ingen ska få väcka oss!
Eller kanske får ha vibrationen på ändå fall ngt händer me Tyra eller nåt!
Man vet aldrig.

Nej, nu har jag inget mer att säga!
Blir tv:n ikväll med gotte o mys med Johan bara.
Idol idag ju!
Ha de bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar