fredag 2 oktober 2009

Jahapp, då har man äntligen fått lite kvällsro *pustar ut*

Jag, Johan & Tyra var iväg innan, på familia o Maxi.
Hittade inget till Johan så han får helt enkelt klä sig i svart & vitt på dopet.
Handlade pålägg o så inför dopet, men hann tyvärr inte handla klart allt,
Tyra är ju gnälligare än vanligt o hon blev det i affären, o man får inte tyst på henne då.
Så hon fick helt enkelt skrika igenom hela kassan osv.
Men så är det!
Sen skrek hon hela bilfärden, sen tog jag in henne, gjorde mat o satte mig med
henne i soffan, icke hon skulle äta! Bappen gick bra, sen till slut kunde hon äta.
Kollade Idol o hade Tyra hos mig, ända sättet o få henne tyst, hon var väldigt trött men skulle
icke sova!! Men till slut kunde hon inte hålla ögonen öppna!
Nu nannar hon gott i sin säng!
Johan är o fixar bromsar på sin bil, så jag är själv hemma, eller ja, jag o Tyra..
Tråkigt!
Alla varor är i bilen o jag har inte hunnit va hos hästarna!
Johan fixar dom på vägen hem, snällt!
Jag hade ändå inte vågat va där själv nu *mörkrädd*
Det är därför alla varor är kvar i bilen med ;D hehe!!
Vi har ju läskig skog här, någon kan faktiskt komma o ta mig!!

Nej, nu har jag inget mer o skriva för ikväll.
Blir att packa in o sen glo på Idol igen vid fem i halv 11 eller vad det var?!
God Natt!

1 kommentar:

  1. haha, visst är det sant! Jag är också likadan - till 110 %. Synd men sant, jag kommer antagligen aldrig ändras heller. HAHA! / Therese

    SvaraRadera