onsdag 7 oktober 2009

God afton!!

Blir bara afton inlägg på denna fronten!

Idag har jag o Tyra vatt hos barnläkaren, skulle få reda på varför hon reagerade på sprutorna
så som hon gjorde.
Men tydligen kunde man göra de, så nästa gång (5 månader) ska hon få en spruta sen nästa etfer 2-3 veckor.
Likaså med 1-års sprutan..
Men det hade inte med allergi att göra iaf..
Snuttan är även förkyld nu :( stackarn!

Sen stack jag o Tyra hem till Nelly!
Sen kom Johan dit efter jobb o sen stack han hem, jag väntade där ett tag för
kanske faaaarmor & farfar skulle komma, men de gjorde dom inte, körde hem 17:3o typ.

Sen stack jag till stallet en sväng, kollade me hagar o grejor!

Hemåt, så kom Benga o hälsade på.
Sen kollade jag bonde söker fru och om ca 7 minuter börjar true blood så de ska jag se!
Går nästan ett TV progarm för mig varje dag nu, Tv-nööörd!

Nej, tack för mig o adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar