onsdag 14 oktober 2009

Go kväll!
Jaha, då har vi veckans mitten idag då ja! Skönt! Ännu skönare om två dagar!
Älska fredagar!
Idag har jag vaknat tidigt, 08:15 (Tyras förtjänst).
Åt frulle, mata Tyra, stack o släppte ut pållarna!
Skulle till öppna förskolan o träffa lite andra föräldrar, men nahe...
Där va typ inga bilar i inga vagnar utanför, så jagtyckte de va pinsamt o sket i det!
Tyra & jag körde hem o mös lite.
Kom fram till att vi skulle köra hem till Linda, Daniel & filip en sväng.
Måste fördriva dagen! Eftersom man vatt uppe så tidigt så blev dagen jättelång!!
Men vi körde till Örkulljunga en sväng o va där o kom hem samtidigt som Johan typ.
Trevligt!
Johan badade Tyra.
Sen käkade vi soppa.
Nattade Tyra.
Kollade bonde söker fru.
Uppdatera bdb.
Och om typ tio min börjar True blood!!
Så jag ska uppdatera bdb klart, så kika där!

Adios amigos!

3 kommentarer:

  1. jag kollade också på Bonde söker fru. Just love it! =)
    Förresten,ja det hade varit kul o träffas någon dag så kunde barnen leka =) Nova behöver lära känna fler barn :)
    Vad har ni annars gjort idag?

    SvaraRadera
  2. hehe ja, men det går fort när dom väl börjar leka :) Nova har gjort stora framsteg på bara någon vecka =)
    Hur gammal är tyra nu?

    SvaraRadera
  3. Ja Nova blev 7 månader den 8 oktober =)
    Vad hittar ni på idag då?

    SvaraRadera