lördag 10 oktober 2009

Jahapp....


Då var man hemma nu, vatt o sett flickan som lekte med elden



Sjukt bra! Längtar tills del två på denna kommer, nästa månad!
Sevärd!!
Men du måste sett ettan innan du ser denna, (Män som hatar kvinnor)
annars fattar du inte ett smack!!


Det är Tyra tomt här hemma!!
Hon är ju i Saxtorp
ochjagsaknarhenne!!!!!!!
Men det går fint! :)
Måtse tänka på att jag ska få sova imon bitti iaf!!


Nej, min tanke va inte att sitta här när jag kom hem...
Men ja :P Nörd som jag är!!
Tänkte slänga ut lite Tyra kläder på tradera!
Och plocka undan här hemma!!


Så ha en trevlig lördagkväll!!
Ska gå upp & titta hur de ser ut där uppe nu, Johan jobbar där nu!
Första väggarna uppe nu! Så får gå upp o se *nyfiken*



JAG ÄLSKAR JOHAN & TYRA ÖVER ALLT ANNAT PÅ DENNA JORDEN ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar