torsdag 22 oktober 2009

Inte julklappar till alla!

Hej!

Jahapp, torsdag idag då ja.......
Idag har jag, Tyra & mamma vatt på Netto o shoppat lite.
Tyra fick en Hello Kitty tavla :P
Hon ville så gärna ha den juu!!

Jag handlade bara lite jos! Eller inget egentligen, mamma betalade allt!!

Jahapp, nu har vi iaf skaffat vårt sista abbenommang någonsin!
Så fort allt är slut med telenor så kommer vi förmodligen inte förlänga eller på ngt vis ha med dom att göra.. Dom har klöddat till det så in i helvetesjävlasatansfan mycket!!
Så har vi otur så går vi i konkurs lagom till jul!
Nej, inte riktigt men typ... Vi får väl sno pengar utav våra lånepengar, finns inget annat att be för.. De dom lovade oss var inte sant, o dom har gjort typ tvärtimot? I D I O T E R !!!
Vi ska säkert få bukt på de som allt annat!!


Snart jul, ekonomin säger HATA JULEN!
Jag kommer köpa julklappar till dom nödvändigaste och till dom räknar jag tyvärr inte mina kusiner o diverse. Utan de e Tyra o syskon! Så blir det med den saken! Tycker förvisso heller inte att de finns ngn anledning o handla till alla andra... Utan de räcker att man handlar till sina barn o syskon, syskon än så länge. Men när dom kommer i åler så blir det inte dom heller, utan bara sina egna bar. Så gör Johans familj, jag tycker det är en utmärkt idé.. För vi har masssor med kusiner på min pappas sida.. Och firar jul med typ alla och det funkar inte o handla till alla. Så om ni inte vill handla till Tyra då heller så förstår jag det. Jag kommer inte handla till ngn kusin iaf. De vuxna förstår nog :) Dels för ekonomin o dels för att de e sjukt onödigt!

Hur ofta träffar man dom egentligen på en skala?? Asså.. Nej...!

Jaja, nog babblat om det...

Ikväll blir det "teater" på Ljungbyhedsskolan. Julia ska va me i ngn pjäs så jag och mamma ska dit och titta. Kan va kul o dra till Ljungbyhedsskolan o kolla med.. Om det nu va där?? ;)

Jaja, nej nu ska jag mysa me Tyra!!

Adjö!

1 kommentar:

  1. Du har helt rätt! Sjukt onödigt att handla till massa andra. Dem får massa saker som dem inte vill ha. Vi höll på så ett tag men dumpa det ganska snabbt! Jag köper också enbart till närmaste. Så det blir till mamma&pappa, johan&dig och till lilla tyra såklart :)

    SvaraRadera