fredag 16 oktober 2009

MIN åsikt!

God morgon!
Har ifs vatt vaken sen typ halv tio. Men ändå, så god förmiddag kanske?
Christina har nyss vatt här & hämtat Tyra. Jag ska städa idag, lättare & göra det
när Tyra inte är hemma så man slipper avbryta mitt i alltihopa för hon ska äta,
eller bytas på eller något annat.
Och för tillfället vill hon ha massa uppmärksamhet, vilket är ganska jobbigt för
bara jag ska typ gå & kissa så skriker hon för hon inte ser mig.
Och jag kan inte sitta med henne i knäet hela dagen?
Då kommer här ju se ut som ett kaos värre än vanligt!!
Eller?
Därför är det bättre att lämna bort henne ett par timmar så man kan göra allt
i lugn & ro och slappna av lite samtidigt.
Idag är det iaf fredag som jag älskar!
Ikväll blir de väl bara mys framför idol eller något.
Imon ska vi på bo mässa eller vad det var. I Helsingborg tror jag.
Så det ska väl bli kul.

Man känner sig vuxen! Haha, eller ja... Gammal, eller nej!
Men äldre än vad man är!
Men de e nog bättre det än att "va" yngre än vad man är!
Bättre & ta för mkt ansvar & sånt än för lite.
Jag menar jag skulle ju inte lämna bort Tyra varje helg för att få sova ut,
eller för att festa, eller något annat!
Jag tycker det är okej att lämna bort henne någon gång då & då (för att sova över) om jag
t.e.x är riktigt trött och verkligen behöver få sova ut!
För det är inte bra för varken mig eller Tyra om jag är trött & irriterad, blir
så fel stämning! Och om jag skulle lämnat bort henne för & festa så skulle
det vara något speciellt. Och kanske någong gång för att roa mig! Som den 12:e december när det är The Sounds!
Men om man lämnar bort typ varje helg,
så är man inte mogen för att ha barn!
DET ÄR MIN ÅSIKT IAF!
Och den får jag ha, eller?

Nej, palla babbla!
Finns mååååååånga oansvariga föräldrar!
Men oxå många som tar ansvar!
Nej, uppdaterar senare kanske!
Adios!

5 kommentarer:

  1. AAfan jag hatar henne också!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig & vet mkt väl vem du bland annat syftar på! & det där med kakor och skvaller låter alldeles ypperligt :)

    SvaraRadera
  3. Du har så rätt så rätt kära du! :)

    SvaraRadera
  4. Håller med dig, och du har mkt rätt i det du kommenterar på en viss persons blogg.

    SvaraRadera
  5. Jag vet att jag har rätt! :) Men komme rinte ihåg vems blogg? Kommenterar en del! Finns så många som är så lika liksom. Och sen tycker jag du kan skriva vem du är så jag vet vem som håller med mig. Eller du är möjligen en kompis till den jag kommenterat? :)

    SvaraRadera