tisdag 13 oktober 2009

Hejhej!
Då var det tisdag idag!

Dagen har gått bra, vaknade typ sex? Gav Tyra mat o sen nannade vi igen.
Tyra väckte mig halv 10! Matade henne, tog på henne sin "overall", stack
till stallet! Släppte ut pållarna, mockade, fixade mat, hö & vatten! Juvel fick nytt spån.
Ja, de va väl de som hände där. Tyra somnade i vagnen efter ett tag så jag kunde göra allt
i lugn o ro! Första gången jag mockar till pållarna sen dom kom in :)

Sen körde vi hem. Jag käkade frukost. Så kom Christina en sväng innan hon skulle
på möte o diverse saker.
Sen körde hon igen, Tyra fick mat.
Tyra vilar, jag har lagt in tvätt o stoppat i ny!
Är i kapp nu med tvättkorgarna o har äntligen kläder i garderoben! :P
Och nu pausar jag här!

Tyra lär väl vakna snart igen. Så då ska vi väl leka lite eller nåt.

Annars vet jag inte vad som händer idag, Andra Avenyn ikväll iaf!
Hej så länge!

3 kommentarer:

  1. okej, ja det var tydligen här i ljungbyhed på torsdagar skrev en tjej. =)
    Så ska nog gå dit då. Jodå här är allting superbra, alla braiga program ikväll:)

    händer ikväll då?

    kram

    SvaraRadera
  2. hej du! Jag läser din blogg, kollar nästan varje dag vad ni hittar på :) Vem är då jag? Jo Jossan :P (andys) Ha de bra kram!

    SvaraRadera
  3. Okej, låter bra :P Vi gör inte så mkt, tv snart :)

    SvaraRadera