måndag 12 oktober 2009

Tänkte kolla lite... Typ, läser du min blogg?
Om du gör de så kan du ju kommentera ditt namn, om du läser den dagligen eller alla inlägg,
eller båda! Eller vad du nu gör? :)

Min dag har sett ut såhär;
@#$!!"%/§
Inte riktigt, men den kunde gjort!
Den började lite sådär iaf....
(Ni som läser/kollar bdb vet redan)
Ställde klockan på 09:00, sa till mig själv igår att gå upp när den ringde,
morgonpigg som man är *not*
Så jag gick givetvis inte upp, tänkte jag snoozar en gång, de får jag väl o de hinner jag väl?
Skulle va hos tandläkaren 10:40, lämna Tyra hos mamma innan o käka frukost m.m.
Men det blev ändrade planer *tummen upp*
Jag stängde klockan efter dom tio minuterna o tänkte "dra" mig lite.
Men ojdå, något gick fel?!
Jag vaknade igen 09:47 (samma tid Tyra föddes ju)!!!
*Oooops!!*
Hur ska jag hinna; klä mig, klä Tyra, packa hennes väska, mata henne, köra till Lj o käka frukost innan tandläkaren, på typ 50 minuter????
Jag drog en slutsats, snabbt o lätt!
Klä mig, packa Tyras saker, ut med de i bilen, starta så den blir varm, in o väcka Tyra fint o lugnt,
på me jackan, ut i bilen! Köra!
Lämna Tyra hos sin mormor, så hon får ge henne mat o byta om på henne osv.
Jag drog till tandis, och jag hann!!
Jag hann till o med sitta o läsa skvallertidning om fula Anna Anka, som jag stör mig på!
kul!
Inne hos tandis gick de bra, inga hål! Som förväntat ;) eller nej, nu ljög jag!
Jag förväntar mig alltid hål, men har bara haft ett sketet hål under mina 21 år & 3 månader!
Och det var när jag var gravid (tänderna blir sämre då!).
Men dom skulle evetuellt göra om den fyllningen, vet inte varför. Men jaja!
Ja, sen va jag hos mamma hela dagen, låg på soffan, frös, slumrade, killa tv, sen hjälpte jag Dennis med läxa!
Och förresten så när jag kom till mamma efter tandläkaren så gick vi o handlade bullar sen käka vi frulle!

Ja, och här hemma har de inte hänt så mkt, tvättmaskinen snurrar o sen torktumlaren.
Tyra sover nu. Ska snart äta.
Johan har vatt där uppe ett tag!
Skönt man börjar se mönster hur det kommer att se ut där..

Nahe, palla! Nu har jag skrivit ett långt inlägg, men glöm inte vad jag skrev överst!
God Natt allaihoppla!!

Jag älskar Johan & Tyra
Och alla mina nära & kära med såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar