torsdag 8 oktober 2009

Hej!
Då var det torsdag idag, fredag imorgon *skönt*

Jag hoppas att saker o ting flyter på här hemma nu.
Imorse hade jag en helvetes morgon!
Tyra skrek o jag med, typ!
Pallade verkligen inte!
Hon vakna fem, så förökte jag få henne o somna om, men nej!
Så jag gjorde mat, matade henne sen nannade hon typ halv sex.
Klockan sex ringer Johans klocka, då vaknade jag igen!
Sen stack han, Tyra vaknade faktiskt inte :)
Men klockan sju vaknade hon igen, så höll jag på till åtta med henne!
Eller ja, jag lät henne skrika sen somnade hon lagom tills jag gjort mat!
Så jag gav henne 40 ml, hon vaknade till lite igen..
Sen somnade hon om på två röda o sen vaknade vi halv tolv, o då var båda goa o glada!
Men Tyras humör varar inte uppe så länge, tyävrr!
Nu skriker hon igen!
Ska till stallet snart, ska bli skönt o rida så mamma tar Tyra!!!!!!!!!
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar