fredag 2 oktober 2009

Idag är det freeedag(s myyys)!!

ÄNTLIGEN en hel helg!
Johan ska inte jobba!
WOHOOO!!

Idag ska vi ut o handla till dopet, blev ju aldrig så igår.
Måste hitta ngt snyggt till Johan med :)

Wii, jag längtar till dopet, ska bli kul!
Och jag är mega spänd på tårtan!
De e mest den jag tänker på :P
Den lär va sjukt fin!!!
:)
Hm, idag har jag inte gjort nåt.
Bara vatt med Tyra, hon är fortfarande gnällig :(
Men har vätt bättre idag, men kan kanske bero på att jag haft henne i famnen hela dagen typ!
Så här hemma är inget gjort, o så ska de inte va!
Men så är det!
Har iaf hunnit duscha, alltid nåt! Tänkte att om hon skriker så får hon göra de!^
Men de gjorde hon faktiskt inte, sen badade jag Tyra med, hon gillar det :)
Nej, nu ska jag klä mig så jag är klar när Johan kommer, så vi kan köra direkt.
Han ska bara häma ngn sladd till nya datan så vi får igång den idag förhoppningsvis ;D
Så de blir väl fredagsmys vid datorerna ;D hehe!
De gör inte mig nåt!
Nej, nu kallar Tyra... Igen!
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar